kerana telah berjaya memperolehi kejayaan..
:: kejayaan anda kebanggaan kami ::
~KEJOHANAN CATUR MSSD MERSING 2013~
Kedudukan sekolah (mata berpasukan) kategori Perempuan 12:
1. Sk Sawah Dato' Mersing 23mata
2. SK. SRI MERSING, MERSING JOHOR 23mata
3. Sk Felda Tenggaroh 6 Mersing 21.5mata
4. Sk Tenggaroh 2 19mata
5. SK Tenggaroh 4 17mata
6. Sk Mersing Kanan 15.5mata
7. Sk Nitar 1 15.5mata
8. SK Tenggaroh 1 14mata
9. SJKC Pai Chee 14mata
10. SK Bandar Mersing 11.5mata
11. SJK Tamil Mersing 10.5mata
12. SK Seri Pantai 10mata
13. Sk Airpapan 9.5mata
14. Sk Kem Iskandar Mersing 6.5mata
15. SK Nitar 2 6.5mata
16. SK Pulau Sibu 6.5 mata
17. skbe SK Bandar Endau 6mata
Kedudukan sekolah (mata berpasukan) kategori Lelaki 12:
1. Sk Sawah Dato' Mersing 28 mata
2. SK Tenggaroh 4 25 mata
3. Sk Felda Tenggaroh 6 Mersing 21 mata
4. SK Bandar Mersing 20.5 mata
5. SK Nitar 1 20.5 mata
6. SK. SRI MERSING, MERSING JOHOR 18.5 mata
7. Sk Kem Iskandar Mersing 16.5 mata
8. SK Tenggaroh 1 16.5 mata
9. SK Nitar 2 15 mata
10. SK Mersing Kanan 13mata
11. SK Seri Pantai 12.5 mata
12. Sk Airpapan 12 mata
13. SK Tenggaroh 2 11mata
14. SJKC Pai Chee 11mata
15. SJK Tamil Mersing 7.5 mata
16. skbe (SK Bandar Endau) 3.5mata
Pemenang bagi kategori Perempuan 12:
1. Nurin Sarah Kamilia SKBM
2. Siti Hazima Ahmad SKSM
3. Nur Hanan Sofea Sk Sawah Dato'
4. Nurain Zulaikha Sk Felda Tenggaroh 6
5. Aisyah Najwa Sk Felda Tenggaroh 6 Mersing
6. Nur Syazwani Ithnin Sk Sawah Dato' Mersing
7. Amira Alya Abd. Halim SKMK
8. Chong Shi Yin SJKC Pai Chee
9. Anis Syafiqah SKMK
10. Siti Fatimah Abu Hassan SK Felda Tenggaroh 6
Pemenang bagi kategori Lelaki 12:
1. Mohd Hairul Nizam Hairul Nizam Jambu SKSD
2. Ahmad Imran Hakim Alang Hakim SKBM
3. Mohd Izz Thaqif SK Nitar 1
4. Mohamad Hakim Nordin SKSD
5. Mohamad Arsyad Mokhtarudin SK Tgrh 4
6. Ahmad Syauqi SKSD
7. Muhamad Aiman Nurrazy SK Tgrh 4
8. Mohamad Hani Akmal SKSM
9. Mohamad Hafiz SK Nitar 2
10. Mohamad Haziq Aiman SKSD
Tahniah diucapkan kepada semua pemenang n semua peserta yg menjayakan kejohanan pada tahun ini.
No comments:
Post a Comment